FAQ - Vanliga frågor

VAD KOSTAR DET ATT HYRA?

Varje projekt, inspelning, event och situation är unikt i tid, omfattning och servicegrad och vi arbetar med offertförfarande (pris per förfrågan). Konkurrenskraftiga priser bibehålls och risken minskas för att felaktiga och ej uppdaterade priser cirkulerar hos kunder.

Genomtänkta rutiner inom såväl organisation, arbetssätt och logistik gör att vi kan erbjuda konkurrenskraftiga priser på teknik och tjänster. I egenskap av underleverantör är det därtill nödvändigt med rätt debiteringsnivå.

VARFÖR FINNER JAG INGA PRISER PÅ WEBBSIDAN?

Av flera olika skäl finner du inga priser på dessa sidor; bl a av konkurrensskäl och för att våra kunder inte skall exponeras mot marknaden.

VART LEVERERAR NI?

Vi levererar i princip över hela Sverige. Även om vi vanligtvis inte levererar direkt till utlandet utgör detta inget hinder att du tar med dig vår lösning till t ex mässutställningar världen över.

HUR FÅR JAG TAG PÅ HyrMax®?

Företaget har sin bas i Göteborg. Med genomtänkta logistikupplägg och kvalitétssäkrade arbetsrutiner levererar vi över hela Sverige. Fast var vi finns är egentligen av mindre intresse eftersom vi oftast levererar våra lösningar till kund på plats. Istället för många, dyra fasta lokaliteter på olika orter satsas resurser istället på teknik, service och effektiv logistik.

TIDER?

Ordinarie tider är vardagar 8-17 (lunchstängt 12-13), jour enligt överenskommelse. Önskar du leveranser/returer utöver ordinarie tider så finns uppbyggd service enligt överenskommelse.